
Huurderscafé: eet mee en denk mee over wonen in de toekomst (vol)
Geplaatst op
.jpg)
Eet mee en denk mee over wonen in de toekomst
Let op: Aanmelden is niet meer mogelijk. De bijeenkomst zit helemaal vol! Heb je toch nog ideeën of vragen? Stuur deze gerust door naar onze Huurdersraad.
Op woensdag 17 september organiseert de Huurdersraad van Nijestee een bijeenkomst voor alle huurders. We beginnen met een lekkere maaltijd bij Mennoos Kookerij. Daarna gaan we met elkaar in gesprek.
Hoe wil jij wonen over 15 jaar? Help jij je buren wel eens? En wat kan Nijestee nú doen zodat jouw oudere buurman of buurvrouw straks goed kan blijven wonen? Jouw ideeën zijn belangrijk. Samen maken we wonen beter.
Praktische informatie
Inloop: vanaf 17.30 uur
Start: 17.45 uur (de deur gaat dan dicht)
Einde: 19.30 uur
Aanmelden
Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via info@huurdersraadnijestee.nl. (De bijeenkomst zit vol, aanmelden is niet meer mogelijk)
Dat kan tot dinsdag 9 september.
Er is plek voor maximaal 60 huurders, dus wees er op tijd bij!
Overig nieuws

Vandaag hebben we onze jaarlijkse woonbelevingsenquête verstuurd. Met de resultaten krijgen we inzicht in hoe bewoners hun woning, buurt en onze dienstverlening ervaren. Heb je een e-mail ontvangen van no-reply@kcmg.nl? Dan nodigen we je van harte uit om de enquête in te vullen.
Lees meer

Van ‘crack’ tot ‘shower snake’: collega’s leren Engels in de praktijk
Linda, Ronnie, Wilbert en andere collega’s van Nijestee volgden een cursus Engels. Zij leerden woorden die ze nodig hebben in hun werk. Dat is belangrijk. We komen steeds vaker bij bewoners thuis die geen Nederlands spreken. We willen elkaar goed begrijpen. Bijvoorbeeld bij een reparatie, als je werk uitlegt of in spannende situaties.
Lees meer
Hibiscus volop in bloei: hoogste punt bereikt
Na acht maanden bouwen bereikte woongebouw Hibiscus op 3 juni het hoogste punt. Nijestee en bouwer Trebbe vierden dit samen met de mensen op de bouwplaats.
Lees meer