Spelregels social media

Wij houden u graag via social media op de hoogte van al het nieuws rond Nijestee en beantwoorden graag de vragen die u heeft. Wij zijn te vinden op Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en WhatsApp.

Hoe gaan wij om met social media?

Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op uw vragen, op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur. Het kan zijn dat we uw vraag eerst intern moeten uitzetten, dan duurt het misschien iets langer voordat u antwoord krijgt. Als wij uw persoonlijke gegevens nodig hebben om uw vraag te beantwoorden, stuurt u deze gegevens dan via een persoonlijk bericht.

Spelregels

Wij hebben een aantal regels opgesteld om een open en correcte discussie op social media mogelijk te maken.
Wij verwijderen berichten en reacties als…

  • deze ongepast, beledigend, discriminerend, racistisch, bedreigend of denigrerend zijn.
  • deze niet relevant zijn voor het geplaatste bericht en daardoor niks toevoegen aan de dialoog.
  • een medewerker van Nijestee bij naam genoemd wordt.
  • deze commerciële doeleinden heeft, zoals advertenties, reclame-uitingen en spam.