Reparaties

Als er iets kapot gaat in uw woning of uw directe woonomgeving, willen we dat graag verhelpen. Sommige werkzaamheden doen we zelf en er zijn klussen die we uitbesteden aan andere bedrijven. Er is ook een aantal zaken waar u zelf verantwoordelijk voor bent.

Hoe kan ik een reparatie melden?

Vul het online reparatieformulier in

Bel direct met Nijestee

U kunt ons bereiken via 050 - 8533 533

U kunt hier een probleem aan uw woning melden.

Heeft u een probleem dat geen spoed heeft?

Vul dan onderstaand formulier in.

Heeft u een probleem dat spoed heeft?

U kunt 24 uur per dag bellen naar 050 - 8533 533

Problemen met spoed zijn:

  • Uitval van de C.V. installatie, die niet zelf op te lossen is. Kijk op deze lijst wie u kunt bellen
  • Gaslekkage
  • Lekkage, waardoor ernstige schade dreigt te ontstaan
  • Volledige stroomuitval of uitval van vitale groepen zoals C.V., vrieskist of koelkast
Reparatieverzoek formulier
  • Uw gegevens

  • Omschrijving van het probleem

  • Waar

  • Wat

  • Foto's

  • Is het een zichtbaar probleem? Het helpt ons dan erg als u een foto maakt van het probleem en deze meestuurt.

  • (jpg,png,jpeg)
  • U kunt uw voorkeuren voor een dagdeel aangeven wanneer we bij u langs kunnen komen om de reparatie uit te voeren of storing te verhelpen. U kunt meerdere opties selecteren. Let op: dit is geen bevestiging. U krijgt een bevestiging met de datum en tijd* per mail. Natuurlijk proberen wij dit te plannen op een van de momenten van uw voorkeur.

    *We laten u weten binnen welk tijdsbestek van twee uur de vakman bij u aankomt. Houdt u er rekening mee dat de klus niet per se binnen dat tijdsbestek afgerond is. Geven wij bijvoorbeeld bij u aan dat een vakman tussen 09:00 en 11:00 uur bij u arriveert, dan kan het zijn dat hij om 10:50 uur aanbelt en dat hij tot 11:30 uur bezig is de reparatie uit te voeren of storing te verhelpen.